Yayın Akışı

Türkan Gönç

Türkan teyzem 16 Haziran 2019 Pazar günü daha önce ikamet olarak kullandığı ağabeyi Yusuf Gönç'ün evinin altını temizlemeye geldi. Ben de kendi bahçemizdeki çeşmeye hortumu takıp teyzeme yardım ederek el birliği ile evin altını temizledik. O günün anısına işte burada paylaştığım fotoğraf kareleri bir anı olarak kaldı. 
Türkan teyzem şu anda Ahmet Özel ile evli olup, Çukurharman mevkiinde caminin karşısındaki bir evde eşi ile birlikte kirada oturmaktadır.


Teyzemin bu güllerin arkasında daha önce de resmini çekmiştim. Aklıma geldi ve temizlikten sonra yine bu güllerinin arkasında resmini çektim. Hepimiz Allah'ın yarattığı bir kuluz. Kusursuzluk Allah'a mahsustur. Hepimizin kendimize göre iyi ve kötü hasletleri vardır. İnsanı bu hasletleri ile kabullenmek zorundayız. 


Temizlik sonrası yorgunluk atmak üzere babamın evinin önünde biraz oturduk. Ben genelde bu tür fotoğrafları haber vermeden çekerim. O anda herkesin kafası bir başka taraftadır. 


Daha sonra teyzemi eşi ve çocukları bir araba ile geldiler ve götürdüler. 16 Haziran 2019 Pazar.

Hiç yorum yok