Yayın Akışı

Resimler

 

Yusuf dayımı Hollanda'dan Türkiye'ye izne geldiği bir yılda görmektesiniz. Yılını tam bilmiyorum ama, büyük bir ihtimalle 2006 ya da 2007 yıllarından biridir. Yusuf dayım beni, ben de onu çok sever ve sayardım. Dayım gerçekten bir dayıydı. Dayı dediğin böyle olacak. Benim de yeğenlerim var, ama asla onlara ben, dayımın bana yaptığı dayılığı yapamıyorum. Gerçi dayımın tek yeğeni bendim. Çünkü Kaman'a geldiğinde onunla ilgilenen bendim. Her şeyine koşturan ve yardım eden bendim. Bu nedenle dayım ile aramızda sıkı bir bağ oluştu. 

Bu yıllar hep geldi gitti, ancak o zamanlar ben de Türkiye'de değil, Ankara'daydım. Hem babamı ziyaret etmek için, hem de dayımı görmek için Kaman'a geldiğim yıllardaa bu fotoğraf karelerini oğlum Yıldırım'a ait Samsung marka dijital bir fotoğraf makinesi ile çekmiştim. İlk yıllarda makinenin acemisi olduğum için tarih ve saat ayarına pek dikkat etmemiştim. 


Fotoğraf karesinde yer alan tarih ve saat göstergeleri doğru değil. Keşke doğru olsaydı. O zaman makinenin acemisiydim. 

Hiç yorum yok